BG EN

Събития

IAB България - Майсторски клас за дигитален маркетинг 2017 IAB България - Майсторски клас за дигитален маркетинг 2017
От 25.03.2017, в рамките на месец, се проведе Майсторски клас за дигитален маркетинг, организиран от IAB Bulgaria. Тази година, той стартира с
IAB България - Майсторски клас за дигитален маркетинг IAB България - Майсторски клас за дигитален маркетинг
За четвърти пореден път IAB България ще организира Майсторски клас за дигитален маркетинг, обучението ще се проведе от 1-ви до 23-ти
Майсторски клас за дигитален маркетинг на IAB България Майсторски клас за дигитален маркетинг на IAB България
Майсторски клас за дигитален маркетинг на IAB България ще се проведе от 27 февруари до 27 март 2016 година и ще се проведе в няколко поредни
Майсторски клас за дигитален маркетинг на IAB България Майсторски клас за дигитален маркетинг на IAB България
От 15-ти до 30-ти септември за втори път тази година се проведе майсторския клас за дигитален маркетинг на IAB България и Нов Български
Майсторски клас за дигитален маркетинг Майсторски клас за дигитален маркетинг
От 28 януари до 21 февруари тази година в Нов Български Университет се проведе Майсторски клас за дигитален маркетинг, организиран от IAB
Digital Connection с участие на конференцията “Добрата храна е сила” Digital Connection с участие на конференцията “Добрата храна е сила”
На 9 октомври, за втора поредна година, се проведе конференцията „Добрата храна е сила”, организирана от Тандем. Целта на
ФАРА 2014 - Дискусионен панел за видео реклама ФАРА 2014 - Дискусионен панел за видео реклама
На 12.09 на ФАРА 2014 в Албена, Александър Тошков взе участие в дискусионен панел на тема видео реклама. Заедно с колеги от водещи медии,
Retail in Detail 2013 Retail in Detail 2013
Като маркетолози е добре да си даваме сметка, че интернет променя в много посоки пътя за вземане на решение за покупка. Ако сте
Google AdWords Event за винопроизводители Google AdWords Event за винопроизводители
Българските производители на вино са инвестирали бруто 2.3 милиона лева през 2013 в Телевизия, Преса и Радио (GARB). В същото време над 90 000