BG EN

Полезно

YouTube Analytics YouTube Analytics
В основата на оптимизацията на всяка рекламна кампания, от ключово значение е анализът на резултатите от предходните рекламни
Таргетиране на реклами във Facebook Таргетиране на реклами във Facebook
Във Facebook съществуват много възможности за прецизно таргетиране, комбинацията от които може значително да повиши ефективността на
SEO Външни (off-site) фактори SEO Външни (off-site) фактори
Освен вътрешните (on-site) елементи, които имат значение при SEO процеса, съществуват и редица външни фактори, на които можем да влияем до
Възможности за таргетиране при CPM кампании Възможности за таргетиране при CPM кампании
При рекламни кампании, при които моделът за плащане е на база планиране на импресии (т.нар. CPM кампании), възможностите за таргетиране
Дисплейна мрежа на Google Дисплейна мрежа на Google
Дисплейната мрежа е другият основен сегмент на мрежата на Google, освен мрежата за търсене, която вече разгледахме. Тя представлява
Интерактивни решения при рекламата в YouTube Интерактивни решения при рекламата в YouTube
Всяка рекламна кампания в YouTube платформата може да има множество интерактивни елементи – те представляват допълнения към основния
Рекламни формати във Facebook Рекламни формати във Facebook
Рекламните формати във Facebook могат да бъдат дефинирани по два основни критерия – позициониране във Facebook (къде се показва рекламата),
SEO Вътрешни (on-site) елементи SEO Вътрешни (on-site) елементи
Съществуват няколко ключови елемента във всеки сайт, на които трябва да се обърне внимание по време на SEO процеса. Те трябва да бъдат
Мрежа за търсене в Google Мрежа за търсене в Google
  Мрежата за търсене в Google е една от двете основни съставни части, заедно с Дисплейната мрежа, свързани с рекламната платформа Google
Специфика на корпоративните фен страници във Facebook Специфика на корпоративните фен страници във Facebook
Корпоративната фен страница е част от различните видове профили и страници във Facebook, които потребителите създават, според различните